مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-05اقتصادي

بازرسی از 720 واحد صنفی لبنیات و خواروبار در استان سمنان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه طرح تشدید نظارت ها در دستور کار قرار دارد، گفت: در یک ماه اخیر 720 مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات لبنی استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: در یک ماه گذشته با توجه به افزایش قیمت ها در مواد لبنی و خواروبارفروشی ها، طرح تشدید نظارت بر این واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در این مدت 720 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده مواد لبنی و خواروبارفروشی ها انجام شد، افزود: در این بازرسی ها 32 پرونده تخلف تشکیل شده است که بیشترین آمار تخلف مربوط به گران فروشی، فقدان برگ خرید و عدم درج قیمت بر روی کالا بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه نوسان قیمت در محصولات لبنی مانند شیر، کره و پنیر باید به سرعت کنترل شود، خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر این واحدهای صنفی تا کنترل قیمت ها ادامه دارد.

یحیایی بابیان اینکه آحاد مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره گیری سامانه 124 ستاد خبری این سازمان آگاه کنند، یادآور شد: پرونده متخلفان به مراجع قضایی جهت رسیدگی و صدور حکم ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 720 واحد صنفی لبنیات و خواروبار در استان سمنان

بازرسی از 720 واحد صنفی لبنیات و خواروبار در استان سمنان