مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-05حوادث

محکومیت متهمان ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن به حبس و جزای نقدی


وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن از محکومیت متهمان ردیف دوم و سوم (همسر و خواهر متهم اصلی پرونده)  به حبس و پرداخت جزای نقدی خبر داد.

  - وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن از محکومیت متهمان ردیف دوم و سوم (همسر و خواهر متهم اصلی پرونده)  به حبس و پرداخت جزای نقدی خبر داد.

  رسول کوهپایه زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره، اظهار کرد: امروز رای دادگاه بدوی در خصوص متهم ردیف دوم و سوم پرونده که همسر و خواهر متهم ردیف اول -فرهاد زاهدی فر- هستند به جرم کلاهبرداری و پولشویی صادر شد.

وی افزود: از آنجا که رای هنوز قطعی نشده از بیان جزییات معذورم ولی شعبه 1064 دادگاه کیفری دو استان تهران مستقردر مجتمع تخصصی رسیدگی به جرایم اقتصادی متهمان را به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم کرده است.

وی یادآور شد: امروز 14 مهرماه همزمان با دومین سالگرد بازداشت و استرداد متهم ردیف اول پرونده که از کشور متواری و در ترکیه دستگیر و به کشور مسترد شد، است و همزمان با این موضوع امروز رای دادگاه بدوی در خصوص متهمان ردیف دوم و سوم پرونده صادر شد.

براساس این گزارش، کوهپایه زاده 13 خردادماه سال جاری از صدور رای قطعی پرونده در شعبه 68 دادگاه تجدید نظر استان تهران خبر داد و گفته بود که دادگاه تجدید نظر، رای بدوی را تایید کرد؛ یعنی متهم در دادگاه بدوی به 15 سال حب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت متهمان ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن به حبس و جزای نقدی

محکومیت متهمان ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن به حبس و جزای نقدی