مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-04بين الملل

ماجرای کرونای ترامپ و آنفلوآنزای رییس جمهور 100 سال قبل آمریکا


ترامپ دومین رییس جمهوری تاریخ آمریکاست که به یک بیماری عالمگیر مبتلا شده و همانند او متهم به سوء مدیریت در مهار پاندمی است.

- ماجرای کرونای ترامپ و آنفلوآنزای رییس جمهور 100 سال قبل آمریکا ترامپ دومین رییس جمهوری تاریخ آمریکاست که به یک بیماری عالمگیر مبتلا شده و همانند او متهم به سوء مدیریت در مهار پاندمی است.

تاریخچه عملکرد روسای جمهوری آمریکا در زمینه مبارزه با پاندمی ‌ها خوب نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از یو‌اس‌ای تودی در مقایسه بین عملکرد ترامپ و ویلسون به ماجرای این پاندمی اشاره کرده و در گزارشی نوشته است علاوه بر ترامپ که عملکرد خوبی در مهار پاندمی کرونا نداشت: یک رییس جمهوری دیگر آمریکا نیز نتوانست از همه‌گیری و آلوده شدن میلیون‌ها (آمریکایی) به یک بیماری عالمگیر جلوگیری کند و او وودرو ویلسون بیست و هشتمین رییس جمهوری آمریکا بود که خود نیز همانند ترامپ در سال 1919 به این بیماری عالمگیر مبتلا شد.

وودرو ویلسون بیست و هشتمین رییس جمهوری آمریکا این بیماری با نام آنفولانزای اسپانیایی در سال 1918 و در آخرین ماه‌های جنگ جهانی اول ظاهر شد.

در ابتدا دولت ویلسون با وجودی که این بیماری داشت سراسر دنیا را درمی‌نوردید، تلاش کرد این بیماری را کم‌اهمیت و در حد یک آنفلوآنزای ساده جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کرونای ترامپ و آنفلوآنزای رییس جمهور 100 سال قبل آمریکا

ماجرای کرونای ترامپ و آنفلوآنزای رییس جمهور 100 سال قبل آمریکا