مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-04اجتماعي

فعال شدن تلویزیون در موضوعات پرورشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما در نشست مشترک با علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و مدیران زیر مجموعه آن معاونت یکی از اهداف مهم سازمان سازمان صدا و سیما در دوره .

- مدیر شبکه آموزش سیما در نشست مشترک با معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش توجه جدی به مسایل تربیتی و پرورشی دانش آموزان و خانواده ها را از اهداف مهم سازمان سازمان صدا و سیما در دوره کرونا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما در نشست مشترک با علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و مدیران زیر مجموعه آن معاونت یکی از اهداف مهم سازمان سازمان صدا و سیما در دوره شیوع ویروس کرونا را علاوه بر برگزاری روزانه 40 کلاس درس، توجه جدی به مسایل تربیتی و پرورشی دانش آموزان و خانواده ها دانست.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران شبکه آموزش سیما و مدیران زیر مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با میزبانی شبکه آموزش سیما در سالن جلسات این شبکه برگزار شد، مدیر شبکه آموزش ضمن تشریح عملکرد سازمان صدا و سیما در راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران و تحلیل عصر رسانه معلم که با محوریت معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن تلویزیون در موضوعات پرورشی

فعال شدن تلویزیون در موضوعات پرورشی