مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-04سياسي

توصیه به ناامن کردن جامعه برای بدحجابان بر طبل خشونت کوبیدن است


یک وکیل دادگستری با اشاره به اظهاراتی در ارتباط با ناامن کردن فضای جامعه برای بدحجاب‌ها گفت: اساسا توصیه به ناامنی بر طبل خشونت کوبیدن است و در جامعه‌ای که مردم دچار انواع و اقسام مشکلات اقتصادی هستند حداقل دلخوشی‌شان داشتن امنیت است اگر قرار باشد این امنیت هم گرفته شود تبعات بسیار بدی خواهد داشت.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم دولت به معنای عام ایجاد امنیت و حفظ آرامش برای شهروندان است و این وظیفه بدوا برعهده نیروی انتظامی قرار می‌گیرد و این نیرو نیز سلسله مراتب و قوانینی دارد.

این وکیل دادگستری اظهار کرد: سخنانی که اخیرا برخی خطاب به نیروی انتظامی پیشنهاد، دستور یا توصیه کرده‌ و گفته‌اند فضا را برای بدحجابان ناامن کنند، این لفظ ناامنی در مغایرت و تضاد با اهدافی که در قانون اساسی و سایر قوانین ما آمده است قرار دارد و بارها تاکید شده است بزرگترین نیاز شهروندان این مملکت وجود آرامش و امنیت روحی و روانی است.

وی با بیان این‌که در یکی دو روز گذشته همان‌طور که شاهد بودیم این مطالب بازتاب منفی داشته است به جایگاه تریبون های رسمی بخصوص تریبون نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم از این جایگاه به آرامش و توصیه به صبر و بردباری شوند، کما این‌که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به ناامن کردن جامعه برای بدحجابان بر طبل خشونت کوبیدن است

توصیه به ناامن کردن جامعه برای بدحجابان بر طبل خشونت کوبیدن است