مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04سياسي

شمال شهر بیرجند از کمبود مراکز درمانی رنج می برد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر نبود بیمارستان و کمبود مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند می طلبد با همکاری خیران و کانون خادمیاری سلامت کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی یک مرکز درمانی در .

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر نبود بیمارستان و کمبود مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند می طلبد با همکاری خیران و کانون خادمیاری سلامت کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی یک مرکز درمانی در این منطقه کم برخودار راه اندازی شود.

حسین خسروی، شنبه شب 12 مهر در مراسم اهدا پرچم متبرک مطهر رضوی به دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) مسجد توحید، اظهار کرد: امروز جایگاه پزشکان و کادر درمانی ویژه است و خوشبختانه ارتباط بسیار خوب وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری بر ارزش این جایگاه افزوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت در آبان ماه، افزود: درخواست می شود برای بیمارستان شمال شهر و دارالشفاء امام صادق(ع) نیز هر درخواست و پیشنهادی وجود دارد طی نامه ای تنظیم شود تا در اختیار وزیر بهداشت قرار دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمال شهر بیرجند از کمبود مراکز درمانی رنج می برد

شمال شهر بیرجند از کمبود مراکز درمانی رنج می برد