مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-04سياسي

مسؤولان قضایی مشکلات تولیدگران شهرک صنعتی شمس آباد تهران را بررسی کردند


نشست مشترک مسؤولان قضایی شهرستان ری و بخش فشافویه با موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، رسول جلالی معاون قضایی رییس کل و رییس دادگستری شهرستان ری امروز در حاشیه نشست مشترک مسؤولان قضایی شهرستان ری و بخش فشافویه با موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد در سالن اجتماعات این شهرک اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از رونق تولید در سال جهش تولید و تأکیدات ریاست قوه قضاییه بر رفع موانع تولید و حل مشکلات کسب و کار همچنین رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران، در جلسه ای مشترک با مدیران این شهرک صنعتی و برخی از واحدهای تولیدی، مسائل و مشکلات آن ها مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدید میدانی از واحدهای صنعتی سنگ داکو و کارخانه آسانسور سازی اتوماتیک یاران با حضور غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری، سید محسن حسینی، رییس حوزه قضایی بخش فشافویه ، نماینده واحدهای صنعتی و رییس شهرک از نزدیک بازدید به عمل آمد.

رییس دادگستری شهرستان ری ادامه داد: در جریان این برنامه ضمن گفت وگو با مدیر عامل واحدهای تولیدی و کارگران، مسائل و مشکلات آن ها از جمله اخذ حق بیمه کارگران ساختمانی از واحدهای صنعتی توسط ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان قضایی مشکلات تولیدگران شهرک صنعتی شمس آباد تهران را بررسی کردند

مسؤولان قضایی مشکلات تولیدگران شهرک صنعتی شمس آباد تهران را بررسی کردند