مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-04سياسي

لزوم هماهنگی مسئولان آرامستان های زنجان نسبت به اجرای مصوبات


مسئولان آرامستان باید نسبت به اجرای مصوبات، برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند و مردم هم با درک شرایط شیوع بیماری کرونا، - ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: مسئولان آرامستان باید نسبت به اجرای مصوبات، برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند و مردم هم با درک شرایط شیوع بیماری کرونا، مسئولیت اجتماعی خود را به درستی انجام دهند.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا، با نگرانی در حوزه آرامستان ها مواجه شدیم و این نگرانی هنوز هم رفع نشده است که در همین راستا برای اجرایی کردن مصوبه مربوط به اعمال محدودیت در آرامستان ها، دیواری در محدوده آن کشیده شد تا مردم به هیچوجه وارد آن نشوند، اما شاهد درگیری خانواده هایی که بستگان خود را از دست دادند با ماموران شهرداری برای ورود به محوطه آرامستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در حوزه تصویب محدودیت ها و ابلاغ مصوبات برعهده فرمانداری ها است، عنوان کرد: همکاران ما اجرای مصوبات را به طور جدی پیگیری و مقدمات کار را فراهم می کنند.

مسئولان آرامستان ها باید نسبت به اجرای مصوبات برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند و مردم هم با درک شرایط شیوع بیماری، مسئولیت اجتماعی خود را به درستی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هماهنگی مسئولان آرامستان های زنجان نسبت به اجرای مصوبات

لزوم هماهنگی مسئولان آرامستان های زنجان نسبت به اجرای مصوبات