مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-04سياسي

آغاز پویش های اربعینی سازمان «اوج» + تصاویر


پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای «اوج» در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در پی ممانعت از حضور زائرین در مراسم پیاده روی با دستور ستاد ملی کرونا ، پویش اربعینی سازمان اوج در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

       این پویش در 3 بخش موکب خدمت ، برسان سلام ما را و به تواز دور سلام آثار و محصولات خود را برای عاشقان حسینی و جاماندگان زیارت کربلا ارائه می کند.

  در پویش موکب خدمت به موضوع خدمت رسانی به محرومان، ترویج فرهنگ مساوات و کمک به خانواده های درگیر کرونا با تولید و پخش آثاری همچون تیزر، فیلم کوتاه، فیلم داستانی به همراه پوستر و بیلبوردهای شهری خواهد پرداخت.

      پویش برسان سلام ما را نیز با طراحی و تولید اپلیکیشن و سایت نایب الزیاره این امکان را برای جاماندگان از زیارت اربعین فراهم می کند که با ثبت نام و درخواست از طریف درگاه های ارتباطی یک عراقی به جای آنها نایب الزیاره شود و عراقی ها نیز با تایید نایب الزیاره ای آن جامانده، به جای او به پیاده روی اربعین و زیارت کربلا می پردازد.

در این بخش علاوه بر طراحی و نصب پوستر و بیلبوردهای شهری، آثار و محصولات بین المللی نیز برای سایر کشورها تولید و پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش های اربعینی سازمان «اوج» + تصاویر

آغاز پویش های اربعینی سازمان «اوج» + تصاویر