مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-04سياسي

اربعین رمز ماندگاری عاشورا/خدمات دهی موکب ها در روزهای پایانی صفر


مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان از خدمات دهی موکب های استان در ایام اربعین خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پروتکل ها را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه شعار امسال اربعین الحسین سفینه النجاه است، افزود: در این راستا برنامه های متعددی برای اربعین در نظر گرفته شده که از سه شنبه این هفته تا آخر صفر اجرا می شود.

اصحابی با بیان اینکه رمز ماندگاری عاشورا اربعین است، گفت: پیاده روی یکی از مصداق های اربعین است و ما باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، امسال از منازل خود با خضوع و خشوع بیشتری عرض ارادت کنیم.

وی ادامه داد: باید یاد و نام شهدای مقاومت حاج قاسم و ابومهدی المهندس که نماد اتحاد و برادری ایران و عراق است را فراموش نکنیم.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان گفت: در ادامه کمک های مومنانه پویش مهر اربعین خواهیم داشت که خدماتی را به مردم در مناطق محروم ارائه می کند.

وی با بیان اینکه در زندان های گرگان و گنبد برنامه عزاداری و سخنرانی خواهیم داشت، افزود: پخش دعای اربعین در 19 و 20 صفر به صورت زنده در شهر گرگان پیش بینی شده و حسینیه سیار هم توسط مداحان برنامه های فرهنگی و مداحی اجرا خواهند کرد.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان اظهارکرد: برنامه ای با همکاری آموزش و پرورش در خصوص نامه ای به امام حسین (ع) ویژه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین رمز ماندگاری عاشورا/خدمات دهی موکب ها در روزهای پایانی صفر

اربعین رمز ماندگاری عاشورا/خدمات دهی موکب ها در روزهای پایانی صفر