مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-04سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت مراسم اربعین حسینی است


امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که موکب های عزای حسینی باید امسال خدمات خود را در داخل استان برای عزاداران اباعبدالله ارائه کنند، گفت: برگزاری مراسم اربعین حسینی باید با اولویت اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی شامگاه دیروز در مراسم افتتاح موکب بسیج جامعه پزشکی استان که با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف جامعه در حسینه امیرچخماق یزد برگزار شد، با بیان این که رعایت اصول بهداشتی و سلامت فردی و عمومی یکی از اولویت های اجرایی در برگزاری مراسم دینی است، اظهار کرد: در دیدگاه اسلام توجه به آرامش جامعه با رعایت دستورات بهداشتی از جمله مهمترین رسالت افراد جامعه تعیین شده است.

وی تببین معارف دینی در جامعه اسلامی را از جمله راهکارهای موثر برای ترویج فرهنگ توجه به بهداشت فردی و عمومی بین اقشار مختلف دانست و افزود: اصحاب رسانه هم نقش مهمی در این حوزه ایفا می کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه مدیریت افکار عمومی جامعه در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری را ضروری عنوان کرد و گفت: برگزاری امسال مراسم اربعین حسینی باید با اولویت اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت مراسم اربعین حسینی است

رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت مراسم اربعین حسینی است