مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-04پزشكي

کاهش حساسیت ها و افزایش ابتلا به کرونا در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کاهش حساسیت عمومی در مقابله با کرونا نگران کننده است، تاکید کرد: توجه عمومی نسبت به ضرورت استفاده از ماسک باید افزایش یابد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کاهش حساسیت عمومی در مقابله با کرونا نگران کننده است، تاکید کرد: توجه عمومی نسبت به ضرورت استفاده از ماسک باید افزایش یابد.

عبدالرسول همتی در یکصد و هفتاد و پنجمین نشست کرونا ویروس با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش آمار ابتلا به کروناویروس، کاهش حساسیت عمومی نسبت به رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه است، بر اهمیت پرداختن به این موضوع تاکید کرد و گفت: توجه عمومی نسبت به ضرورت استفاده از ماسک به عنوان راهکار حفاظتی مهم در برابر کروناویروس، باید افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، همتی با اشاره به آغاز فصل سرما و گسترش زمینه های ابتلا به بیماری های حاد تنفسی، این امر را موجب افزایش ضرورت جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم خواند و از عموم مردم استان دعوت کرد تا نسبت به سلامت خود و اطرافیانشان دقت نظر ویژه تری داشته باشند.

همتی ادامه داد: همچنین با توجه به نزدیک بودن ایام سوگواری اربعین حسینی، لازم است مردم مومن استان از توزیع نذورات خوراکی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حساسیت ها و افزایش ابتلا به کرونا در فارس

کاهش حساسیت ها و افزایش ابتلا به کرونا در فارس