مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-04اقتصادي

جذب 2351 نفر «کارورز» در استان ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از جذب دو هزار و 351 نفر کارورز در استان ایلام خبر داد و گفت: طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی به خوبی در استان اجرایی شده است.

- شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دولت، مشوق های ویژه ای برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی ایجاد کرده که طرح کارورزی، از جمله سیاست های بازار کار است.

وی گفت: در این طرح استان ایلام موفق به جذب دو هزار و 351 نفر کارورز شده است.

شیرخانی اظهار کرد: این افراد پس از اتمام دوره کارورزی که مدت سه ماه است، با صلاحدید کارفرما می توانند جذب بنگاه شود و کارفرما مشمول طرح بخشودگی 20 درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت دو سال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه در این طرح کارفرما نیز از پرداخت سه درصد بیمه بیکاری معاف است، افزود: شرایط برای ثبت نام در این سامانه داشتن سن بالای 20 سال تا 35 سال - مدرک تحصیلی لیسانس به بالا - در دو سال اخیر کمتر از شش ماه سابقه بیمه داشته باشند.

وی گفت: مدت قرارداد کارورزی سه ماه بوده و کارفرما تعهدی در قبال جذب کارورز ندارد، کمک هزینه کارورزی برای لیسانس 15 میلیون ریال و برای فوق لیسانس 18 میلیون ریال و دکترا 21 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2351 نفر «کارورز» در استان ایلام

جذب 2351 نفر «کارورز» در استان ایلام