مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 16:502020-10-03اقتصادي

پیشرفت پل قدس باید برای مردم ملموس باشد/ ضرورت نصب برنامه زمان بندی در کارگاه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: پل قدس یک پروژه زیرساختی است و با تامین اعتباری که انجام شده، پیشرفت فیزیکی آن باید برای عموم ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرزاد قلندری شامگاه امروز در جریان بازدید از پروژه پل قدس اردبیل اظهار کرد: با تزریق منابع مالی که با پیگیری استاندار اردبیل و با نظر مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است، مردم انتظار دارند پیشرفت پروژه شدت قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای تامین و تهیه مصالح مورد نیاز، مبلغ 36 میلیارد تومان دیگر نیاز است، افزود: مجموعه استانداری اردبیل آمادگی انجام هر اقدامی برای به سرانجام رسیدن این پروژه را دارد.

برنامه زمان بندی در کارگاه نصب شود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: شهرداری و پیمانکار باید برای هر روز این پروژه برنامه مشخص داشته باشند و مشاور پروژه نیز یک برنامه زمان بندی در کارگاه نصب کند و روند اجرای پروژه، وضعیت موجود و پیشرفت فیزیکی جبهه های مختلف را مشخص کند.

وی ادامه داد: این پروژه تنها پروژه شهرداری نیست؛ بلکه تمام دستگاه های متولی با محوریت فرمانداری باید در اجرا و تکمیل آن اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت پل قدس باید برای مردم ملموس باشد/ ضرورت نصب برنامه زمان بندی در کارگاه

پیشرفت پل قدس باید برای مردم ملموس باشد/ ضرورت نصب برنامه زمان بندی در کارگاه