مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-03اجتماعي

نمرات عجیب دانش آموزان در کنکور


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعارض منافع سازمانی در آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم یک اقدامی انجام دهیم که بار کنکور کمتر شود، ثبات کتب درسی یکی از لوازم مهار شدن و کاستن وحشت غول کنکور است.

کتب آموزشی از بنیان های مهم سیستم آموزشی است اما متأسفانه تغییر در کتب درسی را زیاد داریم و آب به آسیاب مؤسسات آموزشی می ریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع «تعارض منافع در نظام آموزشی»، در ابتدا با اشاره به جدول نمرات کسب شده دانش‌آموزان در کنکور 97، اظهار کرد: بحث تعارض منافع در همه بخش‌ها به کیفیت سیستم اداری ضربه می‌زند و بخش آموزش و پرورش کشور از این قاعده، مستثنی نیست.

وی افزود: مهمترین جایی که در آموزش و پرورش از تعارض منافع آسیب دیده، بحث کنکور است.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعریف تعارض منافع پرداخت و گفت: اگر منافع کسانی که در بخش خصوصی هستند با منافع مردم ناسازگار باشد و دستگاه اجرایی نتواند این منافع را هماهنگ کند، تعارض منافع وجود دارد؛ در بحث مؤسسات آموزشی که در بخش کنکور فعال هستند، تمایل وجود دارد که بچه‌ها را به سمت مؤسسات آموزشی سوق بدهند تا بتوانند بیشترین درآمد را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات عجیب دانش آموزان در کنکور

نمرات عجیب دانش آموزان در کنکور