مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-03اقتصادي

پایداری و تاب آوری بالای مشاغل خرد در برابر چالش ها


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان معتقد است که پایداری و تاب آوری مشاغل خرد در برابر چالش ها بیشتر است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان معتقد است که پایداری و تاب آوری مشاغل خرد در برابر چالش ها بیشتر است.

اسماعیل غنیان در حاشیه افتتاح رسمی دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مطالعات انجام شده نشان می دهد که تاب آوری مشاغل خرد در مقایسه با اشتغال کارخانه ها و صنایع بزرگ در مواجهه با چالش هایی همچون شیوع ویروس عالمگیر کرونا، نوسانات ارزی، تحریم های بین المللی و .

بیشتر است.

وی از بیکاری به عنوان یک معضل جهانی نام برد و افزود: نه تنها رفاه جامعه و توسعه همه کشورها در گرو موفقیت در حوزه اشتغال زایی است بلکه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی نیز به بیکاری برمی گردد و از همین رو همه کشورها و دولت ها همواره توجه ویژه ای به اشتغالزایی دارند.

دبیر کارگروه اشتغال استان از توجه ویژه به حوزه مشاغل خرد به عنوان یکی از راهبردهای وزارتخانه متبوع خود نام برد و خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به آن داشته و با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه ها به دنبال بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری و تاب آوری بالای مشاغل خرد در برابر چالش ها

پایداری و تاب آوری بالای مشاغل خرد در برابر چالش ها