مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-03سياسي

ساخت و سازهای بدون مجوز قلع و قمع می شود


اگر بنایی بدون مجوز از ارگان های مرتبط در شهرها و روستاها ساخته شود، قلع و قمع خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان خرم دره گفت: اگر بنایی بدون مجوز از ارگان های مرتبط در شهرها و روستاها ساخته شود، قلع و قمع خواهد شد.

حجت محمدی ظهر امروز (12 مهرماه) در جلسه بررسی امور زیربنایی و ساخت و ساز غیرمجاز خرم دره با تاکید بر این موضوع که ساخت و ساز غیرمجاز ضررهای زیادی برای یک منطقه خواهد داشت، اظهار کرد: آثار بد این ساخت و سازها در بحث جاری شدن سیل، تخریب منابع ملی، خاک و منابع تجدید نشدنی مشهود است.

وی با اشاره به اینکه موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز به شمار می رود، ادامه داد: این ساخت و سازها تعرض به حقوق مردم و کار بسیار نکوهیده و غیراخلاقی است.

این مسئول با اشاره به تخلفات عده ای از بنگاه داران در زمینه خرید و فروش زمین های خارج از محدوده، یادآور شد: متاسفانه برخی از بنگاه داران در شهرهای مختلف نسبت به تفکیک غیرقانونی زمین های مسکونی و کشاورزی اقدام کرده و باعث متضرر شدن مردم می شوند که برخورد جدی با این قبیل سودجوبان باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی با تاکید بر ضرورت دقت در صدور پروانه یا مجوز ساخت، اضافه کرد: اگر قرار است در جایی مجوزی صادر شود باید روند صدور آن تسهیل شود تا شاهد بروز مشکلات بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای بدون مجوز قلع و قمع می شود

ساخت و سازهای بدون مجوز قلع و قمع می شود