مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-03فرهنگي

سیدجواد هاشمی با «تورنادو 2» آمد/ گریم جالب اکبر عبدی + تصاویر


سیدجواد هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «تورنادو 2» که در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارد، معتقد است: باید راهکاری برای اکران و تبلیغ همه فیلم های جشنواره کودک و نوجوان اندیشیده شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سیدجواد هاشمی با دومین قسمت از فیلم سینمایی تورنادو برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرده است.

او درباره تداوم فعالیتش در سینمای کودک به فارس گفت: همیشه به دنبال این هستم کارهایی را بسازم که بچه ها آن را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار می کنند و حس می کنم تا به اینجا، مجموعه فیلم های پیشونی سفید و فیلم تورنادو مورد استقبال قرار گرفته است.

      نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تورنادو 2 ادامه داد: در درجه اول، نگاه و سلیقه بچه ها برایم مهم است اما از ایده برپایی سالانه جشنواره فیلم کودک استقبال می کنم؛ چرا که برای فعالان سینمای کودک، ایجاد انگیزه می کند و امیدوارم که راهکاری هم برای تبلیغ همه فیلم های جشنواره برای اکران آینده اندیشیده شود و جدا از انتخاب داوران، از اکران فیلم هایی که از نگاه کودکان و خانواده ها نیز رأی مثبت گرفته اند، حمایت کنند.

    در خلاصه داستان تورنادو2 آمده است: امید در مسطح فضایی تیانا (جزیره ای ناشناخته در فضا) جامانده است و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدجواد هاشمی با «تورنادو 2» آمد/ گریم جالب اکبر عبدی + تصاویر

سیدجواد هاشمی با «تورنادو 2» آمد/ گریم جالب اکبر عبدی + تصاویر