مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-03اجتماعي

نمرات قابل تامل دانش آموزان در کنکور و تافل/ نمراتی که دانش آموزان را تحقیر می کند


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعارض منافع سازمانی در آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم یک اقدامی انجام دهیم که بار کنکور کمتر شود، - معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعارض منافع سازمانی در آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم یک اقدامی انجام دهیم که بار کنکور کمتر شود، ثبات کتب درسی یکی از لوازم مهار شدن و کاستن وحشت غول کنکور است.

کتب آموزشی از بنیان های مهم سیستم آموزشی است اما متأسفانه تغییر در کتب درسی را زیاد داریم و آب به آسیاب مؤسسات آموزشی می ریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع تعارض منافع در نظام آموزشی ، در ابتدا با اشاره به جدول نمرات کسب شده دانش آموزان در کنکور 97، اظهار کرد: بحث تعارض منافع در همه بخش ها به کیفیت سیستم اداری ضربه می زند و بخش آموزش و پرورش کشور از این قاعده، مستثنی نیست.

وی افزود: مهمترین جایی که در آموزش و پرورش از تعارض منافع آسیب دیده، بحث کنکور است.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعریف تعارض منافع پرداخت و گفت: اگر منافع کسانی که در بخش خصوصی هستند با منافع مردم ناسازگار باشد و دستگاه اجرایی نتواند این منافع را هماهنگ کند، تعارض منافع وجود دارد؛ در بحث مؤسسات آموزشی که در بخش کنک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات قابل تامل دانش آموزان در کنکور و تافل/ نمراتی که دانش آموزان را تحقیر می کند

نمرات قابل تامل دانش آموزان در کنکور و تافل/ نمراتی که دانش آموزان را تحقیر می کند