مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-03سياسي

عملیات چهار خطه کردن محور دهدشت-چرام تسریع شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور دهدشت به چرام یکی از محورهای حادثه خیز استان بود که با توجه ویژه دولت عملیات چهار خطه کردن این محور در حال انجام است و باید تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از محور ارتباطی دهدشت به چرام در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تعریض و اصلاح این جاده کارهای خوبی انجام شده و این جاده ارتباطی به طول 17 کیلومتر از اولویت های مهم حوزه راه در استان است.

وی بیان داشت: مدیران حوزه راه و شهرسازی و راهداری استان، هر چه سریع تر نسبت به تکمیل و تحویل این محور مهم اقدام کنند.

استاندار با بیان اینکه هدف از تعریض و اصلاح این جاده، کاهش ترافیک، سهولت تردد میان دو شهرستان و کاهش حوادث در این محور است، گفت: یکی از اهداف این پروژه اتصال سریع محور باباکلان به چرام و جاده اصفهان است.

کلانتری افزود: در راستای اجرای این پروژه ارتباطی هشت میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: بهسازی، تعریض و تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه راه از مهمترین پروژه ها در استان بوده و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت استاندارد سازی جاده های بین شهری و برون شهری و توجه ویژه به محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید بسیار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات چهار خطه کردن محور دهدشت-چرام تسریع شود

عملیات چهار خطه کردن محور دهدشت-چرام تسریع شود