مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-02اقتصادي

سازمان هواپیمایی ترکیه مجددا پروازهای ورودی از ایران را متوقف کرد


سازمان هواپیمایی ترکیه بار دیگر به دلیل افزایش شیوع کرونا در این کشور، جلوی پروازهای ورودی از ایران و چند کشور دیگر را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شنیده ها حاکی است شب گذشته سازمان هواپیمایی ترکیه در نوتامی (اطلاعیه هوانوردی) از ممنوعیت ورود هواپیماهای شرکت های ایرانی به فرودگاه های این کشور و همچنین توقف پرواز هواپیماهای ایرلاین ترکیه ای میان فرودگاه های دو کشور از روز یکشنبه هفته آینده (13 مهر؛ 4 اکتبر) خبر داده است.

بر اساس آنچه برخی مقامات سازمان هواپیمایی کشوری ایران اعلام کرده اند، در حال حاضر مذاکره میان رؤسای دو سازمان هواپیمایی ایران و ترکیه از یک سو و مقامات وزارت خانه های امور خارجه دو کشور بر سر این موضوع ادامه دارد.

اگرچه زمزمه هایی مبنی بر تلاش مقامات ارشد صنعت هوانوردی ایران برای تغییر نظر ترکیه ای ها به گوش می رسد، اما با توجه به اینکه نوتام مذکور به دست کلیه شرکت های هواپیمایی ایرانی و ترکیه ای دارای پرواز میان دو کشور رسیده، احتمال توقف مجدد پروازها بسیار بالاست.

این در حالی است که شرکت های هواپیمایی ایرانی همچنان در حال فروش بلیت پروازهای تهران-استانبول هستند و حتی به دلیل شدت تقاضا، تقریباً ظرفیت همه پروازهای موجود پُر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی ترکیه مجددا پروازهای ورودی از ایران را متوقف کرد

سازمان هواپیمایی ترکیه مجددا پروازهای ورودی از ایران را متوقف کرد