مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-02سياسي

والدین در روستاهای کامفیروز نگران افت تحصیلی فرزندانشان هستند


خطیب جمعه ی کامفیروز با اشاره به ضعف زیرساخت های آموزش مجازی در برخی روستاهای بخش کامفیروز، تاکید کرد که والدین در این منطقه نگران افت تحصیلی فرزندانشان هستند.

- حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه ی دوم نماز جمعه ی این هفته ی کامفیروز ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروانتظامی به تمام مدافعان امنیت، به مشکل آنتن دهی شبکه تلفن همراه و به تبع آن کندی بیش از حد و ضعیف بودن اینترنت در این منطقه اشاره و اضافه کرد: متاسفانه در برخی از روستاهای کامفیروز و تنگ شول امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت وجود ندارد.

تقی زاده همچنین نسل نوجوان و جوان را به عنوان سرمایه های نظام و کشور دانسته و افزود: آینده ی کشور در دست دانش آموزانی ست که متاسفانه امروز در روستاهای کامفیروز به علت کمبود امکانات نظیر اینترنت خسته و ضعیف و فقدان گوشی های هوشمند نمی توانند از برنامه ی شاد استفاده کنند و از همین رو با افت تحصیلی مواجه شده اند.

خطیب جمعه ی کامفیروز رفع مشکل اینترنت را نیازی جدی دانست که باید تا قبل از امتحانات نیمه ی اول سال تحصیلی 99 برای آن چاره ای اندیشید و راهکارهایی را اجرا کرد.

تقی زاده همچنین ضمن قدردانی از تلاش های معلمان زحمت کش منطقه، گفت: دبیران و مدیران مدارس باید دانش آموزانی که توانایی مالی برای خرید بسته ی اینترنت ندارند یا از گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین در روستاهای کامفیروز نگران افت تحصیلی فرزندانشان هستند

والدین در روستاهای کامفیروز نگران افت تحصیلی فرزندانشان هستند