مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-02سياسي

مشکلات مربوط به نیروی انسانی در شهرداری ها جدی است


شهرداری ها به لحاظ نیروی انسانی دارای مشکلات عدیده ای هستند اگر دولت و مجلس فکری به حال آن نکنند قطعاً شهرداری ها در ارائه خدمات با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شاکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری ها به لحاظ نیروی انسانی دارای مشکلات عدیده ای هستند، اظهار داشت: اگر دولت و مجلس فکری به حال این موضوع نکنند قطعاً شهرداری ها در ارائه خدمات به مردم دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود: امروزه پس از گذشت نزدیک 20 سال از تصویب آیین نامه استخدامی کارکنان شهرداری ها، هنوز شهرداری ها در خصوص جذب نیرو و چگونگی نگه داشت و ارتقای وضعیت آنها و همچنین تأمین پرسنل مورد نیاز از طریق استخدام دچار مشکلات قانونی هستند.

وی افزود: همچنین در مقایسه با سایر نیروهایی که به نوعی با بدنه دولت مرتبط بوده و مستخدم دستگاه های اجرایی هستند به لحاظ میزان احکام حقوقی مرتبط با آنها دچار فاصله معناداری هستند که میزان دریافتی آنها در زمان اشتغال و مهم تر از آن در زمان بازنشستگی را دچار کسری زیادی می نماید.

شاکری با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری ها به عنوان یکی از دغدغه موجود در بدنه نیروی های انسانی شهرداری ها افزود: در حال حاضر به دلیل پست های خالی و عدم ساماندهی نیروهای شرکتی در حوزه های مختلف شهرداری ها نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مربوط به نیروی انسانی در شهرداری ها جدی است

مشکلات مربوط به نیروی انسانی در شهرداری ها جدی است