مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-02اجتماعي

فروش خاک جنگل کیلویی 5000 تومان/ منابع طبیعی قابل وقف نیست


مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست بابیان اینکه خاک جنگل را کیلویی پنج هزار تومان در میدان ونک تهران به فروش رساندند، گفت: منابع طبیعی قابل وقف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل کهرم عصر پنج شنبه در همایش هم اندیشی برای صیانت از شاهوار به میزبانی شاهرود بابیان اینکه شاهوار کوهی که باید تا نسل ها مردم شاهرود از مواهب آن استفاده کنند اما با بولدرز و مواد منفجره به جان او افتاده و چهره اش را خشمگین کردند، ابراز داشت: در پاسخ به این حرکت باید گفت چرا به اسم توسعه باید این چنین به داشته های طبیعی یک ملت تاخت؟ وی بابیان اینکه اگر جنگل ابر و شاهوار از بین رود اگر ظرفیت یک دهم جمعیت فعلی را داشته باشد همه را از دست می دهد، افزود: چه نفعی از بوکسیت به مردم ناحیه می رسد زمانی که صحبت از این تخریب ها می شود یاد زابل می افتم که اهالی منطقه با غرور می گفتند من حاشیه نشین هامون هستم و روزی آن ها از همین دریاچه کسب می شد امروز با از بین رفتن هامون شهر زابل پژمرده شد که خدا نکند چنین بلایی سر شاهرود زیبا بیاید.

بوم شناس و فعال محیط زیست بابیان اینکه اگر شاهوار تخریب شود جایی برای حدود 300 الی 400 هزار شاهرودی به جا نمی ماند، ابراز داشت: این مواهب نظیر سلامتی که تا زمانی از بین نرفته اهمیت آن معلوم نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش خاک جنگل کیلویی 5000 تومان/ منابع طبیعی قابل وقف نیست

فروش خاک جنگل کیلویی 5000 تومان/ منابع طبیعی قابل وقف نیست