مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 21:402020-10-01فرهنگي

تجربه فیلمساز ایرانی از سفر به زوریخ در دوران کرونایی


جشنواره، همیشه فرصتی است برای دیدار و گفت و گو، تبادل نظر و تجربیات ولی گاهی این ویژگی بیش از زمان های دیگر به چشم می آید؛ مانند تجربه حاضران در  شانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ که این روزها بزرگترین دغدغه و دلمشغولی شان، - آینده سینماست.

جشنواره فیلم زوریخ جزو معدود جشنواره هایی است که امسال به شکل حضوری برگزار شد؛ تجربه ای که برای شرکت کنندگان و البته کسانی که اخبار این رویداد هنری را دنبال می کنند، هیجان انگیز و کنجکاوی برانگیز بود.

مهرداد اسکویی هم با فیلم سایه های بی خورشید از جمله حاضران در این جشنواره بود.

او که در عرصه مستندسازی هنرمندی شناخته شده است، در گفت و گو با ایسنا، مطالب جالبی را درباره سفر در دوران کرونایی و این جشنواره که به شکل حضوری برگزار شده است، بیان کرد.

طبیعتا به دلیل شرایط کرونایی، بخشی از گفت و گوی ما درباره حضور مسافران در پروازهای خارجی، الزام ماسک زدن و رعایت فاصله های اجتماعی بود و بخشی دیگر هم درباره آینده صنعت سینما که این روزها به مشغله فکری مهمی برای هنرمندان و سرمایه گذاران این هنر صنعت تبدیل شده است.

اسکویی در آغاز توضیحاتی درباره جایگاه جشنواره فیلم زوریخ ارایه کرد و گفت: این جشنواره یکی از بزرگترین جشنواره های سوییس و وجود هفت هیات برنامه ریزی در آن، نشان گر اهمیت این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه فیلمساز ایرانی از سفر به زوریخ در دوران کرونایی

تجربه فیلمساز ایرانی از سفر به زوریخ در دوران کرونایی