مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-01سياسي

بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به غیرحضوری شدن آموزش ها طی هفته آینده گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت ها در قزوین اعمال شود.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به غیرحضوری شدن آموزش ها طی هفته آینده گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت ها در قزوین اعمال شود.

منوچهر حبیبی در جلسه مسئولان کمیته های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که پنجشنبه 10 مهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و اختیاراتی که ستاد ملی کرونا به استان ها داده است، ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت ها، طی یک هفته آینده تمامی کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: کادر اجرایی مدارس و دانشگاه ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین

بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین