مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-01سياسي

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یحیی ابراهیمی امشب در گفت وگوی ویژه خبری، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مجلس نیاز به افراد متخصص دارد، چرا که کارکرد مجلس تخصصی است.

اصلاح برخی قوانین در مجلس وی خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته سیاست گذاری در حوزه بهداشت و درمان بر اساس سندهای بالادستی تنظبم شده، با این وجود در حال حاضر برخی قانون ها را اصلاح خواهیم کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع ویروس هستیم.

وی از تمام شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همچون شست شوی مرتب دست و استفاده از ماسک، از حضور در مراسم ها و تجمع ها خودداری کنند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت توسعه استان بر محور صنعت، کشاورزی و گردشگری است، از طرفی برای توسعه هر منطقه دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و منابع خدادادی نیاز است، این دو فاکتور در استان وجود دارد، با این وجود گاهی محدودیت های اولیه همچون نبود آشامیدنی در سطح شهرهای استان دیده می شود.

تعطیلی 70 درصد کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی استان ابراهیمی با اشاره به شکاف اقتصادی لرستان با استان های همجوار، گفت: امسال به نام جهش تولید نام گذاری شده، حال اینکه 70 درصد کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله