مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-01سياسي

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل سد تاج امیر با پیگیری های صورت گرفته حل و به پیمانکار آن یعنی قرارگاه خاتم واگذار شده و بر اساس برنامه ریزی ها خرداد 1400 عملیات احداث آن به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یحیی ابراهیمی امشب در گفت وگوی ویژه خبری، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مجلس نیاز به افراد متخصص دارد، چرا که کارکرد مجلس تخصصی است.

اصلاح برخی قوانین در مجلس وی خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته سیاست گذاری در حوزه بهداشت و درمان بر اساس سندهای بالادستی تنظبم شده، با این وجود در حال حاضر برخی قانون ها را اصلاح خواهیم کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع ویروس هستیم.

وی از تمام شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همچون شست شوی مرتب دست و استفاده از ماسک، از حضور در مراسم ها و تجمع ها خودداری کنند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت توسعه استان بر محور صنعت، کشاورزی و گردشگری است، از طرفی برای توسعه هر منطقه دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و منابع خدادادی نیاز است، این دو فاکتور در استان وجود دارد، با این وجود گاهی محدودیت های اولیه همچون نبود آشامیدنی در سطح شهرهای استان دیده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله

بهره برداری از سد «تاج امیر» دلفان در 1400/ تخصیص اعتبار برای تونل «اسپژ» سلسله