مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:402020-10-01سياسي

خاطرات دفاع مقدس برای نسل امروز بیان شود


مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران گفت: وقایع و خاطرات بسیار ارزشمندی از نقش بی بدیل ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس وجود دارد که باید برای نسل امروز بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدهادی مظاهری عصر امروز در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این حماسه پرشکوه در شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: اقتدار، عزت، عظمت و پیشرفت ما، مرهون زحمات ایثارگران است.

او بیان کرد: سه مؤلفه اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس استوار بودن در جنگ بر اساس ایمان و اعتقادات، رهبری حضرت امام و مردمی شدن جنگ بود.

مسؤول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم، مستندسازی از شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، تأسی گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است.

مظاهری تصریح کرد: در دفاع مقدس علیه دشمنان تا بن دندان مسلح، وقایع و خاطرات بسیار ارزشمندی از نقش بی بدیل ایثارگران وجود دارد که باید برای نسل امروز بیان شود.

وی به ارائه شیوه های مدیریتی و نقش امام راحل در مدیریت جنگ اشاره و بیان کرد: برخورد با عوامل بازدارنده، مقابله با جنگ روانی دشمن و خنثی سازی آن، توسعه تشکیلات نظامی، قاطعیت و بسیج و تهییج همگانی، به عنوان برخی از نقش های مهم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات دفاع مقدس برای نسل امروز بیان شود

خاطرات دفاع مقدس برای نسل امروز بیان شود