مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-01سياسي

رفع محرومیت ها نیاز به کار مضاعف دارد/ اعزام هیئتی از وزارت کار به لرستان


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه محرومیت ها با کار مضاعف و مدیریت جهادی رفع خواهد شد، گفت: هیئتی از وزارت کار برای پیگیری مشکلات به لرستان اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه نام نورآباد و منطقه دلفان همراه با قدمت و سابقه کهن است، اظهار داشت: شهرستان دلفان خاستگاه علما و اندیشمندانی است که نام آنها برای ایران سرافراز و لرستان دوست داشتنی مایه سربلندی است.

شهرستان دلفان خاستگاه علما و اندیشمندان است وی با بیان اینکه نام رادمردان برخاسته از این سرزمین که قبل از انقلاب همراه و همگام با امام راحل در حوزه علمیه قم بودند برای عموم ملت ایران نام آشنا است، تصریح کرد: دلاور مردان شهرستان دلفان پس از پیروزی انقلاب نیز در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و در تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) در گردان های عملیاتی و در عملیات های مختلف از بیت المقدس تا حاج عمران حضور داشتند.

حماسه آفرینی رادمردان شهرستان دلفان در دوران دفاع مقدس در قالب هنر فاخر به نمایش درآید نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه دلاورمردانی که در گردان کمیل و در گردان های عملیاتی برای دفاع از میهن اسلامی جان را بر کف دست گرفتند و از وجب به وجب ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت ها نیاز به کار مضاعف دارد/ اعزام هیئتی از وزارت کار به لرستان

رفع محرومیت ها نیاز به کار مضاعف دارد/ اعزام هیئتی از وزارت کار به لرستان