مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-01سياسي

لزوم توجه به ساماندهی رودخانه ها در جهت پیشگیری از وقوع سیلاب


استاندار گیلان ساماندهی رودخانه های استان را یکی از موضوعات دارای اهمیت دانست و بر اهتمام جدی متولیان این بخش تأکید کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان ساماندهی رودخانه های استان را یکی از موضوعات دارای اهمیت دانست و بر اهتمام جدی متولیان این بخش تأکید کرد.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری لنگرود که با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در کشورمان با پدیده مهم تحریم و جنگ اقتصادی روبرو هستیم، افزود: دولت آمریکا تصور می کرد با تحریم های شدید می تواند ملت ایران را به تسلیم وادارد ولی با مقاومت و پایمردی جانانه مردم مواجه شده است.

وی ایستادگی و تاب آوری ملت که در راستای دفاع از هویت ملی است را شایسته تجلیل دانست و اظهار کرد: مردم کشورمان طی افزون بر چهار دهه گذشته، پیوسته و همواره ثابت کرده اند با وجود دشواری هایی که پیش روی زندگی آنان به وجود آمده، گامی از آرمان ها و ارزش ها عقب نمی نشینند و با امتی که اتکال به باری تعالی دارد به یقین از این دوران سخت و دشوار نیز با سربلندی عبور می کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروز مقاومت، به معنای جهش تولید است و براساس راهبردی که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ساماندهی رودخانه ها در جهت پیشگیری از وقوع سیلاب

لزوم توجه به ساماندهی رودخانه ها در جهت پیشگیری از وقوع سیلاب