مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-01سياسي

مجموعه 96 تختخوابی بیمارستان میبد پس از 11 سال بهره برداری می شود


مدیر بیمارستان میبد با اشاره به اینکه 11 سال از کنگ زنی بخش 96 تختخوابی طرح توسعه بیمارستان میبد می گذرد، گفت: این بخش در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله برجسته در ادامه سفر تیم رسانه ای مرکز استان یزد به شهرستان میبد و بازدید از پروژه های در دست احداث این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر چهار پروژه در بیمارستان میبد در دست احداث است که تلاش می کنیم این پروژه ها در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: فاز یک توسعه بیمارستان که شامل یک مجموعه 96 تختخوابی است و کلنگ آن 11 سال پیش زمین خورده است، در حال حاضر در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع در حال احداث است.

برجسته ادامه داد: این پروژه شامل بخش های عفونی، آنکولوژی، داخلی و کلاس های آموزشی است و با راه اندازی آن، مشکل فعلی کمبود تخت در بخش های عفونی این بیمارستان رفع می شود.

مدیر بیمارستان میبد افزود: 40 درصد این پروژه توسط خیران تأمین اعتبار شده و بقیه اعتبار نیز توسط دولت تأمین شده که مبلغ هزینه شده تاکنون در مجموع 15 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: پروژه دیگری که اکنون در دست احداث است و امیدواریم دهه فجر بهره برداری شود، طرح توسعه اورژانس بیمارستان میبد است که با تکمیل آن، ظرفیت 14 تخته این بخش به 30 تخت ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه 96 تختخوابی بیمارستان میبد پس از 11 سال بهره برداری می شود

مجموعه 96 تختخوابی بیمارستان میبد پس از 11 سال بهره برداری می شود