مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-01اقتصادي

کاهش حدود 10 درصدی تصادفات پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر نوروزی در مراسم بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: در پنج ماهه امسال شاهد کاهش تصادفات 9.

8 درصدی تصادفات جاده ای در استان تهران بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر نوروزی در مراسم بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمارهای دریافت شده شاهد کاهش 9.

8 درصدی نرخ تصادفات جاده ای در پنج ماهه امسال نسبت به سال گذشته در استان تهران بوده ایم و بیشترین آمار فوتی های تصادفات موتورسیکلت سواران و عابران پیاده بوده اند.

وی ادامه داد: در استان تهران برخلاف سایر استان ها نسبت تصادف های درون شهری و برون شهری فرق می کند به گونه ای که دو سوم تصادفات در درون شهرها و یک سوم آنها جزو تصادفات برون شهری است.

فوت 30 سالمند کرونایی در آسایشگاه کهریزک محمدرضا صوفی نژاد رییس آسایشگاه کهریزک در ادامه این مراسم اظهار کرد: 1750 نفر سالمند، معلول و بیمار ام اس در آسایشگاه کهریزک نگهداری می شوند و بی کسی و فقر شاخص پذیرش آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حدود 10 درصدی تصادفات پایتخت

کاهش حدود 10 درصدی تصادفات پایتخت