مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-01بين الملل

اختلافات میان ترامپ و پنتاگون به سطح بی سابقه ای رسیده است


تحلیل گران و افراد داخل ارتش آمریکا تاکید دارند، اختلافات و عدم اعتماد میان فرمانده کل قوا و رهبری پنتاگون به سطح بی سابقه ای رسیده است و هر دو طرف همزمان با نزدیک شدن روز انتخابات با نگرانی به دیگری نگاه می کنند.

- تحلیل گران و افراد داخل ارتش آمریکا تاکید دارند، اختلافات و عدم اعتماد میان فرمانده کل قوا و رهبری پنتاگون به سطح بی سابقه ای رسیده است و هر دو طرف همزمان با نزدیک شدن روز انتخابات با نگرانی به دیگری نگاه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، همزمان با اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا مقامات دفاعی سابق و کنونی خود را به باد انتقاد گرفته است، رهبران پنتاگون در تلاشند تا جایی که می توانند از یک رقابت سیاسی به شدت زشت میان ترامپ و جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات نوامبر فاصله بگیرند و مطمئن شوند که پای آنها به جنجال های پیش از انتخابات کشیده نشود.

کارشناسان می گویند: همه این مسائل سطحی از تنش و هراس متقابل میان کاخ سفید و پنتاگون را به وجود آورده که بی سابقه است.

به عنوان شفاف ترین نمونه می توان به روابط میان ترامپ و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اشاره کرد که به دنبال سری درگیری ها در خصوص مسائل سیاسی حساس از جمله نقش ارتش در کنترل و اداره ناآرامی های مدنی، می توان گفت که در بهترین حالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات میان ترامپ و پنتاگون به سطح بی سابقه ای رسیده است

اختلافات میان ترامپ و پنتاگون به سطح بی سابقه ای رسیده است