مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-01اقتصادي

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس


بانک رفاه کارگران در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و همراستا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ها و مجموعه های وابسته در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار40) که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برپا شد، - بانک رفاه کارگران در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و همراستا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ها و مجموعه های وابسته در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار40) که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برپا شد، حضور فعال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در راس هیاتی با حضور در این نمایشگاه که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهدای گمنام، ادای احترام نمود.

لله گانی پس از اجرای مراسم رسمی رژه و مارش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، از غرفه های سازمان ها و وزارتخانه های مختلف بازدید و با نمایندگان مستقر در این غرفه ها به گفت وگو پرداخت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه در این بازدیدها با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گفت و گو با نمایندگان وزارتخانه و مسئولان غرفه، ضمن تقدیر از زحمات ایشان در جریان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس