مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:112020-10-01سياسي

گرو ه های علمی حل مساله با موضوعات زن و خانواده در دانشگاه های تهران تشکیل شود


رییس بسیج اساتید تهران بر ایجاد گرو ه های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران تاکید کرد و گفت: این اقدام برای حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در اولین نشست معاونین امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: خانواده به عنوان یک نهاد مهم و زن به عنوان یک کارگزار موثر در خانواده و جامعه، نقش موثری در شکل گیری جامعه مطلوب اسلامی دارند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در معرفی شان و جایگاه واقعی زن در جامعه صورت گرفته است که باید البته باید برای رساندن این شان به جایگاه مطلوبش تلاش نمود و این وظیفه بر عهده قشر تحصیلکرده و دانشگاهی است.

دارا بر ایجاد گرو ه های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران تاکید کرد و این حرکت را در مسیر حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.

وی افزود: امروز جایگاه زن در نظام اسلامی در نقش یک نیروی موثر تمدن ساز است و جامعه اسلامی متعالی زمانی شکل می گیرد که نظام خانواده بر مبنای فرامین دینی و ارزش های اسلامی استوار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرو ه های علمی حل مساله با موضوعات زن و خانواده در دانشگاه های تهران تشکیل شود

گرو ه های علمی حل مساله با موضوعات زن و خانواده در دانشگاه های تهران تشکیل شود