مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-01اقتصادي

با رفع موانع احداث بیمارستان ولیعصر اراک، تمام اعتبارات ساخت آنرا متقبل می شوم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: با رفع موانع موجود در مسیر احداث بیمارستان ولیعصر اراک و آمادگی برای اتمام کار تا خردادماه 1400، تمام اعتبارات لازم برای احداث آناسفرا متقبل می شوم.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: با رفع موانع موجود در مسیر احداث بیمارستان ولیعصر اراک و آمادگی برای اتمام کار تا خردادماه 1400، تمام اعتبارات لازم برای احداث آناسفرا متقبل می شوم.

دکتر محمدباقر نوبخت در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به مصوبات و پروژه های سفر ریاست جمهوری بیان کرد: در سفر دولت به استان مرکزی 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 932 میلیارد تومان تعیین شد که تا امروز برای این پروژه ها 1319 میلیارد تومان معادل 142 درصد اعتبارات پرداخت شده است ولی هنوز برخی از پروژه ها به افتتاح نرسیده است.

وی بیان کرد: طرح های باقی مانده از سفر ریاست جمهوری و دیگر پروژه ها که تا پایان سال قابلیت اتمام دارند در حدود 13 پروژه است که می توان آنها را تا پایان امسال یا حداکثر بهار 1400 به پایان رساند که مجموعه اعتبارات مورد نیاز آنها به 550 میلیارد تومان می رسد.

نوبخت در خصوص پروژه ساخت بیمارستان ولیعصر اراک بیان کرد: اعلام می کنم و متعهد می شوم اگر موانع موجود در مسیر ساخت این پروژه رفع شود و کار تا پایان خردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رفع موانع احداث بیمارستان ولیعصر اراک، تمام اعتبارات ساخت آنرا متقبل می شوم

با رفع موانع احداث بیمارستان ولیعصر اراک، تمام اعتبارات ساخت آنرا متقبل می شوم