مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-01سياسي

وبینارتقریب بین مذاهب؛رگ های پیشرفت امت اسلامی در آینده برگزار شد


به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله تسخیری وبینار «تقریب بین مذاهب؛ رگ های پیشرفت امت اسلامی در آینده» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برگزار شد.

- به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله تسخیری وبینار تقریب بین مذاهب؛ رگ های پیشرفت امت اسلامی در آینده از سوی رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی، به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله تسخیری، مراسم بزرگداشتی با حضور برخی از شخصیت های کشور محل مأموریت و با محوریت مرکز اسلامی جاکارتا (ICC) در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

دین شمس الدین، از اندیشمندان اندونزی در این وبینار، اظهار کرد: رحلت آیت الله تسخیری، نه تنها اندوه و خسارتی را برای مردم ایران و شیعه ایجاد کرده است، بلکه برای جهان اسلام نیز ضرر و زیان به همراه داشته است.

وی افزود: شخصیت ایشان نه تنها در مذاهب اسلام، بلکه در ادیان نیز مورد ستایش است و به مسایل فلسطین نیز توجه ویژه ای داشت.

دین شمس الدین به بیان خاطرات خود از دیدار با آیت الله تسخیری پرداخت و گفت: ایشان بعنوان یک شخص شیعه و قرآنی در یکی از کنفرانس های رابطه جهان اسلام در مکه مدیر برنامه با موضوع توحید امت بود و آیت الله رفسنجانی نیز به عنوان سخنران اصلی در آن حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینارتقریب بین مذاهب؛رگ های پیشرفت امت اسلامی در آینده برگزار شد

وبینارتقریب بین مذاهب؛رگ های پیشرفت امت اسلامی در آینده برگزار شد