مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01اقتصادي

اختصاص بسته های حمایتی به سالمندان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با اشاره به برخی از برنامه های این نهاد در هفته تکریم منزلت سالمندان گفت: مبلغ چهار میلیارد ریال به این موضوع اختصاص داده شده است که در قالب هدیه کارت و یا بسته های حمایتی و بهداشتی به این عزیزان اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احسان به والدین و سالمندان سفارش مؤکد قرآن است، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد ریشه دینی و اهداف این نهاد برگرفته از تعالیم انسان ساز قرآن است.

وی با بیان اینکه 81% مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان را سالمندان تشکیل می دهند، تصریح کرد: این عزیزان در طول سال از خدمات کمک هزینه معیشت، خدمات بهداشتی و درمانی، تأمین جهیزیه فرزندان، وام کارگشایی، ودیعه مسکن، اردوهای زیارتی، هزینه های نگهداری، تأمین مسکن و ارائه خدمات عمرانی، آموزش های فکری، فرهنگی و مشاوره ای بهره مند می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با اشاره به هفته تکریم منزلت سالمندان گفت: هفته تکریم منزلت سالمندان از پنجم لغایت دهم مهرماه با شعار اکرام منزلت سالمندان باهدف ترویج و احیای ارزش های اسلامی در راستای تجلیل و تکریم سالمندان با برنامه های متنوع اجرا گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته های حمایتی به سالمندان کمیته امداد

اختصاص بسته های حمایتی به سالمندان کمیته امداد