مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01سياسي

قدرت و جاذبه مغناطیسی سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به قدرت و جاذبه مغناطیسی حضرت سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی گفت: اربعین تجلی قدرت و نفود عاشورایی حضرت سید الشهدا است.

- ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به قدرت و جاذبه مغناطیسی حضرت سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی گفت: اربعین تجلی قدرت و نفود عاشورایی حضرت سید الشهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قدرت و عظمت جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهدا (ع) در روز اربعین حسینی، گفت؛ با توجه به این شرایط بحرانی در جهان و شیوع این ویروس منحوس (کووید 19) باید این جاذبه را در فضای مجازی متمرکز کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت تداوم شور و شعور اربعینیان و دلدادگان و محبان به ساحت نورانی حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) و اهل بیت ایشان و یاران باوفایش است و این کنگره عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی امسال متأثر از شیوع این ویروس منحوس (کووید 19) در جهان است و باید برای این شرایط برنامه ریزی جدی تر داشت.

وی در ادامه با اشاره به خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان به ساحت عرشی و نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در کنگره بی نظیر اربعین حسینی در سال های گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و جاذبه مغناطیسی سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی

قدرت و جاذبه مغناطیسی سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی