مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01سياسي

برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» از 12 لغایت 17 مهرماه 99 بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار آینده را باید ساخت از 12 لغایت 17 مهرماه 99 بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کودک و هفته ملی کودک از 12 لغایت 17 مهرماه با شعار آینده را باید ساخت ، اظهار کرد: رنگ و بوی عاشورایی و بهره گیری از فرصت های فضای مجازی، شاخصه ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک است که در تقارن با اربعین حسینی برگزار می شود.

وی ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از گردهمایی را در راستای تبیین جایگاه و حقوق کودک برای افراد جامعه، مهم و حیاتی ارزیابی کرد و با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: شاهد برگزاری ویژه برنامه های این ایام بر بستر فضای مجازی خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، در ادامه به حرکت های فرهنگی کانون در روز جهانی و هفته ملی کودک اشاره کرد و گشایش نگارخانه آفرینش در طبقه همکف اداره کل کانون استان گیلان در رشت را از جمله این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی برگزار می شود

برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی برگزار می شود