مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-01بين الملل

شهردار پاریس هم در اجلاس شهرهای بزرگ گروه 20 ریاض شرکت نمی کند


شهرداری پاریس اعلام کرد که آن هیدالگو ، شهردار پایتخت فرانسه در اجلاس شهرهای بزرگ گروه 20 (G20) که به صورت مجازی توسط ریاض برگزار می شود، - شهردار پاریس هم در اجلاس شهرهای بزرگ "گروه 20" ریاض شرکت نمی کند شهرداری پاریس اعلام کرد که "آن هیدالگو"، شهردار پایتخت فرانسه در اجلاس شهرهای بزرگ گروه 20 (G20) که به صورت مجازی توسط ریاض برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، شهرداری پاریس اظهار کرد که این تصمیم در راستای حمایت از لجین الهذلول، فعال سعودی گرفته شده که توسط عربستان سعودی زندانی است.

یکی از نزدیکان شهردار پاریس، با تأیید اخبار روزنامه لو پاریزین گفت: هیدالگو به برگزارکنندگان اعلام کرد که در این اجلاس که به صورت ویدیو کنفرانس به مدت سه روز برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد .

آن هیدالگو امیدوار است با این تصمیم از لجین الهذلول که در سال 2019 عنوان شهروند افتخاری شهر پاریس را کسب کرد، حمایت کند.

این منبع افزود: انگیزه تصمیم برای شرکت نکردن در اجلاس به دلیل همزمانی با دومین سالگرد ترور وحشیانه جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در دوم اکتبر 2018 بیشتر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پاریس هم در اجلاس شهرهای بزرگ گروه 20 ریاض شرکت نمی کند

شهردار پاریس هم در اجلاس شهرهای بزرگ گروه 20 ریاض شرکت نمی کند