مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01اقتصادي

ملت کم کاری هستیم/سطح معیشت یک ایرانی بالاتر از یک چینی


رییس سازمان مدیریتو برنانه ریزی استان کرمان گفت: مقایسه ساعت کار مفید نشان می دهد ما خیلی کم کار هستیم و به واسطه نعمت های خدادادی سطح معیشت بالایی در دنیا کسب کرده ایم اما شاخص کارکردی نشان می دهد ملت کم کاری هستیم و این مسئله متاسفانه نهادینه شده است.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به ساعت کار مفید ادارات: ملت کم کاری هستیم/سطح معیشت یک ایرانی بالاتر از یک چینی ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریتو برنانه ریزی استان کرمان گفت: مقایسه ساعت کار مفید نشان می دهد ما خیلی کم کار هستیم و به واسطه نعمت های خدادادی سطح معیشت بالایی در دنیا کسب کرده ایم اما شاخص کارکردی نشان می دهد ملت کم کاری هستیم و این مسئله متاسفانه نهادینه شده است.

جعفر رودری صبح امروز 10 مهرماه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان (تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه های اجرایی برتر سال 98) اظهار کرد: این جشنواره به منظور پاسداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود و فلسفه آن بررسی و تجلیل از خادمان ملت به ویژه در حوزه قوه مجریه است.

وی با اشاره به اینکه تاکید استاندار بر تحول اداری دغدغه درستی است، عنوان کرد: به واسطه اهداف توسعه، هر کشوری باید بتواند سطح معیشت، رفاه و دیگر شاخص های امنیت اجتماعی، اقتصادی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت کم کاری هستیم/سطح معیشت یک ایرانی بالاتر از یک چینی

ملت کم کاری هستیم/سطح معیشت یک ایرانی بالاتر از یک چینی