مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-01ورزشي

میزبانی بدمینتون بازان رعد قم از خاتم اردکان / تلاش قمی ها برای حفظ صدرنشینی


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در دیداری خانگی از پیکارهای نیم فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور امروز میزبان تیم خاتم اردکان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نماینده پرقدرت استان قم که توانسته هر سه مسابقه قبلی خود از نیم فصل لیگ برتر باشگاه های کشور را برابر حریفان با برد پشت سر بگذارد، در اندیشه کسب یک برد دیگر و تداوم صدرنشینی در جدول رده بندی این مسابقات، امروز در خانه به میدان خواهد رفت.

در واقع تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در اندیشه کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور امروز برابر تیم خاتم اردکان به میدان می رود، مسابقه ای که طبق برنامه از ساعت 16 در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می رسد.

این تیم در نخستین هفته بازی ها توانست تیم دانشگاه یزد را در قم شکست دهد، سپس در اصفهان به مصاف تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان رفت و میزبان خود را مغلوب کرد، ضمن اینکه در هفته سوم که میزبان تیم شهرداری شهر بابک بود با نتیجه چهار بر یک صاحب برتری شد تا به سه برد متوالی دست یابد.

نماینده قم در مسابقه هفته قبل برابر تیم شهرداری شهر بابک در بخش انفرادی فرزین خانجانی و محمد پایروند را به میدان فرستاد و این دو بدمینتون باز توانستند با نتایج مشابه دو بر صفر حریفان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بدمینتون بازان رعد قم از خاتم اردکان / تلاش قمی ها برای حفظ صدرنشینی

میزبانی بدمینتون بازان رعد قم از خاتم اردکان / تلاش قمی ها برای حفظ صدرنشینی