مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-01اقتصادي

100 کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می شود


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 100 کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر شامگاه چهارشنبه با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری صداوسیمای خوزستان، اظهار کرد: مقرر شده است که حدود یک هزار و 100 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان خوزستان تحویل داده شود و این در حالی است که این عدد در سال قبل یک هزار و 330 کلاس درس بود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان سال گذشته مقام سوم را در زمینه کلاس های تحویلی مقام اول کشور و در زمینه مشارکت خیران داشته است، افزود: حضور خیران در خوزستان ویژه است و در سال گذشته رتبه سوم کشور را در این زمینه به دست آورد و هر چه میزان مشارکت خیران بیشتر باشد، سهم دولت هم برای تکمیل پروژه های نیمه خیری بیشتر خواهد بود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه گفت: امسال حدود 280 میلیارد تومان هزینه شده برای یک هزار و 100 کلاس درس که تحویل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می شود.

رخشانی مهر با بیان اینکه در سازمان نوسازی مدارس کشور سه ردیف اصلی داریم، ادامه داد: ردیف اول تخریب و بازسازی مدارس موجود است که اگر مدرسه ای عمر بنای بالای 50 سال داشته باشد و مقاوم در برابر زلزله نباشد باید تخریب و بازسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می شود

100 کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می شود