مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-01ورزشي

تامین تجهیزات وزنه برداری در استان ها نیازمند کمک تمام بخش ها است


نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: تأمین تجهیزات به عنوان نیاز اصلی وزنه برداران، با کمک تمام بخش ها رقم می خورد زیرا فدراسیون به تنهایی نمی تواند اقلام مورد نیاز را تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود باقری شب گذشته در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: برنامه ریزی برای حضور در المپیک انجام شده و قهرمانانی که بتوانند امتیازهای لازم را کسب کنند به عنوان نماینده کشور در 2 وزن مشخص اعزام می شوند.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: افرادی همچون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و چند ورزشکار سنگین وزن کشورمان در حال تکاپو برای جمع آوری امتیازات خود هستند تا مسیر رفتن به المپیک را هموار کنند.

وی با تأکید بر اینکه این فدراسیون برنامه مشخصی برای رسیدن به مدال در المپیک دارد، افزود: فدراسیون برای رسیدن به مدال برنامه های مختلفی دارد و امیدواریم بتوانیم در المپیک مدال های مناسبی کسب کنیم.

باقری در ادامه به کمبودهای وزنه برداری در خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: در هیأت وزنه برداری استان پس از ایجاد همدلی و همراهی باید به تمرینات رسیدگی شود و تجهیزات کامل تری را در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری با تاکید بر لزوم تهیه تجهیزات این رشته در استان بیان کرد: تأمین تجهیزات به عنوان نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تجهیزات وزنه برداری در استان ها نیازمند کمک تمام بخش ها است

تامین تجهیزات وزنه برداری در استان ها نیازمند کمک تمام بخش ها است