مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-01ورزشي

قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی


تیم قائمشهر در حالی در اعتراض به رای کمیته انضباطی، تهدید به کناره گیری از لیگ کشتی آزاد کرده که پیکارهای گروه ب این مسابقات هفته آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با مصاف مدعیان گروه الف پیگیری می شود که تیم قائمشهر به عنوان یکی از تیم های حاضر در گروه ب باید تا هفته آینده، تکلیف شکایت یا انصراف خود را روشن کند.

پس از اعلام رای به سود تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در خصوص قرارداد دو آزادکار حاشیه ساز، مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر مدعی شدند حقشان پایمال شده و از لیگ کنار می کشند.

تهدیدی که تا به امروز در حد اخبار ضد و نقیض باقی مانده و هنوز هیچکدام از طرفین و حتی رییس فدراسیون کشتی نیز به آن واکنش رسمی نشان نداده اند.

گفته می شود مسئولان تیم قائمشهر علاوه بر اعتراض کتبی به فدراسیون کشتی، در نظر دارند در صورت عدم رسیدن به هدفشان، به وزارت ورزش هم شکایت کنند و خواستار رسیدگی به پرونده تخلف دو آزادکار و کمیته لیگ در شورای استیناف شوند.

با این وجود باید طی روزهای آتی منتظر تصمیم مسئولان تیم قائمشهر باشیم که آیا از خیر استفاده از دو آزادکار متخلف و رای کمتیه انضباطی می گذرند و یا همچنان اصرار به انصراف از لیگ دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی

قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی