مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-01اجتماعي

معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می شود


مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به عدالت آموزشی باید وضعیت مدارس مناطق محروم را لمس کرد و هدف از سفر به استان هرمزگان در همین راستا بوده است.

- مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش: معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می شود ایسنا/هرمزگان مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به عدالت آموزشی باید وضعیت مدارس مناطق محروم را لمس کرد و هدف از سفر به استان هرمزگان در همین راستا بوده است.

در راستای برقراری عدالت آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت همراه از مدارس مناطق محروم روستاهای صعب العبور و کوهستانی گورسر، سهتو، توجیدر، تنگ گیشدان، مُگا و جانوری شهرستان جاسک بازدید کرد.

سعید غلامزاده عسگری روز گذشته(نهم مهرماه) ضمن حضور در مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان جاسک وضعیت و مشکلات مدارس و معلمان این مناطق را از نزدیک به صورت میدانی مورد رصد قرار داده و قول مساعدت در رفع مشکلات داد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی وزارت بازدید از مناطق کم برخوردار از نظر پوشش آموزشی، تحصیلی، جمعیت دانش آموزی، جذب کودکان بازمانده از تحصیل و رصد مشکلات در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می شود

معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می شود