مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:202020-09-30اقتصادي

150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 175 بقعه گیلان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از اختصاص اعتبار 150 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های عمرانی در 175 بقعه متبرکه استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از اختصاص اعتبار 150 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های عمرانی در 175 بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده در سفر به بندر مرزی آستارا و بازدید از پروژه های اجرا شده در بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع)، اظهار کرد: در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی مبلغی معادل 30 میلیارد ریال برای تعمیرات و پروژه های عمرانی مساجد و بقاع متبرکه استان گیلان اختصاص یافته که 100 درصد این رقم جذب شده است.

وی ادامه داد: با احتساب این رقم و در مجموع برای پروژه های عمرانی در بقاع متبرکه استان 150 میلیارد ریال اعتبار از محل نذورات، خیران و کمک های مردمی طرح مودت هزینه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در بخش دیگر سخنان خود بازدید از پروژه های عمرانی در بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) آستارا را از مهمترین اهداف این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم آستارا و غرب گیلان، ارادت خاصی را به این امامزادگان دارند و هم اکنون شاهد پیشرفت قابل توجه بنای این حرم مطهر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 175 بقعه گیلان

150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 175 بقعه گیلان