مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-30حوادث

شاه چاقوکش قاتل شد


جوان 31 ساله معروف به «شاه» که به دلیل چاقوکشی در تهران تحت تعقیب بود، به اتهام قتل عمدی با چاقو در مشهد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر هشتم فروردین، اهالی کوچه گلشید در خیابان توس 148، جسد خون آلود مردی حدود 36 ساله را دیدند که کنار دیوار منزلی در انتهای کوچه افتاده بود.

تماس اهالی با پلیس 110، نیروهای انتظامی را به محل کشف جسد کشاند و به این ترتیب مشخص شد که جوان تبعه خارجی با وارد آمدن ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در پی گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل کشف جسد شد و این گونه تحقیقات قضایی زیر ذره بین فرضیه های متفاوت جنایی قرار گرفت.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که جوان تبعه خارجی به دنبال درگیری با یکی از اهالی همان محل به قتل رسیده است اما کسی این درگیری مرگبار را ندیده بود! به همین دلیل قاضی میرزایی با دادن دستورات ویژه و راهنمایی کارآگاهان، از آنان خواست دامنه تحقیقات خود را در موضوعات اجتماعی ادامه دهند و به ردیابی آثار خون های ریخته شده در محل بپردازند.

گزارش خراسان حاکی است ادامه تحقیقات نشان داد که جنایت مقابل منزل یکی از اهالی همان منطقه رخ داده است بنابراین کارآگاهان برخی از ساکنان آن منزل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه چاقوکش قاتل شد

شاه چاقوکش قاتل شد